Thursday 9 February 2012

terjumpan ngan nya tdi.... :(

selamat petang......tiba2 jak ku terserempak ngan dia tdi....hari kemarin ku dh kata aku nak lupakan dia dengan senang2 dia nak menampakkan diri di depan aku.....kenapa tak hari sebelum2 nie???.kenapa mesti hari nie???dh ku mula tak ingat ngan kamu...kamu datang pulak menampakkan diri kepada ku.....terlalu berat dugaan yg tuhan bagi kepada saya....dh tau saya nak lupakan dia kenapa nak pertemukan kmi berdua pulak??.....tiba2 jak air mata ku mengalir tadi bila berjumpa ngan dia....SYG SGT2 AKU NGAN DIA.....tuhan tolong lh klau benar dia ditakdirkan utk ku kembalikan dia kepada ku tapi klau benar dia bukan utk ku tolong jauhkan dirinya dari ku....




"Jika seorang wanita menangis di hadapanmu,Itu bererti dia tak dapat menahannya lagi.
Jika kamu memegang tangannya saat dia menangis,Dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu.
Jika kamu membiarkannya pergi,Dia tidak akan pernah kembali lagi menjadi dirinya yang dulu.Selamanya….
Seorang wanita tidak akan menangis dengan mudah,Kecuali di depan orang yang amat dia sayangi.Dia menjadi lemah."

No comments:

Post a Comment